TS Podbeskidzie - Business Club - Dołącz do nas


 

Biznes w sercu Podbeskidzia!
2020-09-17

Pierwszy wyjazdowy mecz z Górnikiem okazał się prawdziwym hitem telewizyjnym, który był oglądany przez ponad 90,000 telewidzów. Dało to TS Podbeskidzie trzeci wynik na platformie Canal+ wśród wszystkich klubów PKO Ekstraklasy. Na Arenie Zabrze pojawiło się również ponad 7 tysięcy fanów. Sponsorzy umieszczeni na koszulkach mogli liczyć na świetną ogólnopolską reklamę a strona internetowa z lokowanymi logotypami wszystkich partnerów biła rekordy popularności.


Wracając do poprzedniego sezonu, według nowego raportu Delloite TS Podbeskidzie osiągnęło drugie najwyższe przychody wśród wszystkich klubów Fortuna 1 Ligii. Jednorazowa ekspozycja marki na klubowej stronie lub w social media była warta 2.871 zł. Frekwencja na stadionie miejskim powiększyła się aż o 88% i była najwyższa w Fortuna 1 Liga! Pomimo wielu udanych transferów, stosunek płac do budżetu wynosił tylko 53% i był blisko optymalnego średniego wyniku w wysokości 60%. Podkreśla to ciężką i sumienną pracę działu sportowego oraz prezesa Bogdana Kłysa. Prezes Kłys równie sumienie i efektywnie zarządzał całym zespołem pracowników, co pokazują najwyższe w lidze przychody komercyjne oraz frekwencja.  

Pierwszy domowy mecz z Cracovią był długo wyczekiwanym wydarzeniem. Już godzinę przed meczem wszyscy partnerzy Podbeskidzie Business Club mogli spotkać się w specjalnej strefie Tommy Cafe VIP Gold aby spędzić czas na dyskusjach o sporcie i biznesie.  Catering dla gości serwowany jest od wielu lat przez lokalną firmę Po Świecie Kuchni, dodatkowo od pierwszego meczu została udostępniona część premium z serwowanymi posiłkami. Od tego sezonu cocktaile w strefie Gold oferuje firma Kufel Events. Oba stanowiska cieszą się dużą popularnością. Brackie – oficjalny browar zaprasza na piwo, serwowane dla każdego gościa. Standardem na strefie Gold jest kawa parzona przez baristę od firmy Tommy Cafe, która jest sponsorem strefy VIP Gold oraz naszej klubowej telewizji. Wszystkich chętnych do zakupu ich produktów oraz naszych gadżetów zapraszamy do sklepiku TSP w C.H. Gemini Park.


O godzinie 15:00 rozpoczął się długo wyczekiwany przez wszystkich mecz. Rywalem bielszczan był zespół zdobywcy Pucharu Polski, reprezentant Polski w rozgrywkach europejskich, który dopiero co wrócił ze Szwecji z meczu Ligi Europy.  Mecz był pełen piłkarskich emocji. Czternasta oraz pięćdziesiąta minuta spotkania pozostanie w pamięci wszystkich Górali na lata. Po bramkach Danielaka oraz Komora Bielszczanie objęli prowadzenie i byli blisko pierwszego ligowego zwycięstwa w sezonie. Niestety w końcówce Mateusz Wdowiak zdobył gole na wagę remisu. Nie zepsuło to jednak atmosfery przy Rychlińskiego 21 i pomimo lekkiego niedosytu wszyscy kibice nie mogą się doczekać następnego starcia. Zapraszamy fanów, partnerów oraz sponsorów na mecz z RKS Raków w piątek 18 września o godzinie 18:00. 

 

 


Cały stadion wypełniony był brandingiem sponsorów klubu, zaczynając od band LED, banerów reklamowych, a nawet reklam 3d naszego nowego partnera głównego oraz oficjalnego bukmachera firmy BETX. Firma ta dodatkowo  przygotowała specjalną ofertę dla wszystkich kibiców. Szczególną popularnością cieszą się reklamy na Bandach LED, ich zalety to ogólnopolski zasięg, tania cena rynkowa w porównaniu do innych reklam telewizyjnych. W ofercie reklamowej klubu znajdują się również oferuje również bandy statyczne, banery reklamowe oraz dywany 3d, które są równie świetnie widoczne na ekranach kibiców sportu w całej Polsce. Spotkanie po raz kolejny osiągnęło 3 wynik pod względem oglądalności Canal Plus i było oglądane przez 123,000 fanów!


Podczas meczu przy Rychlińskiego firmy Gemini Park oraz Martes Sport przeprowadzili specjalne akcje aktywacyjne. Firma Martes maseczkę dla każdego kibica w ramach akcji Bezpieczne Kibicowanie. Firma sprzedająca odzież i sprzęt sportowy przeprowadziła również konkurs, w którym kibice mogli wygrać replikę piłki meczowej PKO Ekstraklasy, czyli Adidas Uniforia. Takie akcje pomagają w promocji marki oraz uzyskaniu nowych klientów. Wieloletni i uznany partner, firma Idea Events, jest gotowa przygotować oraz obsługiwać takie wydarzenia, gwarantując profesjonalną obsługę. Zapraszamy do kontaktu z Idea Events oraz Państwa opiekunem w dziale marketingu.


Po prawie dwutygodniowej przerwie reprezentacyjnej, Górale wyruszyli do Białegostoku na mecz z Jagiellonią. To było starcie pełne emocji i zwrotów akcji, które ostatecznie zakończyło się podziałem punktów, mieliśmy 2:2. Jagiellonia po ekspresowym powrocie w drugiej połowie wyszarpała punkt z garści Podbeskidzia. W pierwszych trzech spotkaniach drużyna z Bielska-Białej padało średnio 4,67 bramek. Przełożyło się to na świetną oglądalność oraz wzrost kibicowskich emocji przed piątkowym meczem z RKS-em Raków, który odbędzie się o godzinie 18:00 na Rychlińskiego 21! Zapraszamy!