TS Podbeskidzie - Business Club - Dołącz do nas


 

Ekstraklasa Znowu Nasza
2020-07-22

W tak ważnym dniu „Górale” mogli liczyć na doping 3700 kibiców; co przy obecnych obostrzeniach jest maksymalną liczbą widzów. Po raz kolejny była to też największa impreza masowa w regionie. Mecz był również transmitowany w programie Polsat Sport oraz aplikacji Ipla, a informacja o awansie obiegła ogólnopolskie media.

Rozgrywanie meczów  w kolejnym sezonie w PKO Ekstraklasie, wiążę się ze zwiększeniem medialnych zasięgów TSP. Ponad 100 spotkań PKO ekstraklasy jest pokazywana w jakości 4K HDR w Canal Plus oraz TVP. Według Raportu Liga Finansowa 2018 Delloita najważniejsze mecze PKO Ekstraklasy cieszą się większą popularnością niż topowe spotkania lig zagranicznych. Ponadto raport informuje, że aplikacja PKO Ekstraklasy jest najlepiej ocenią aplikacja w Europie. Skróty wszystkich spotkań są pokazywane w wiadomościach sportowych największych stacji telewizyjnych oraz Internecie. Relacja live jednego meczu przyciąga średnio 84 tysięcy osób a rekordowe spotkanie oglądało ponad 680 tysięcy osób (źródło Ekstraklasa.org).  O lidze powstają też niezależne programy i kanały internetowe takie jak Liga Minus na YouTubowym kanale Weszło (średnia oglądalność około 100 000 widzów) czy profil Instagramowy Ekstraklasatrolls (liczba obserwatorów 189 000). Wszystkich chętnych do skorzystania z szerokich zasięgów, zapraszamy do współpracy i do kontaktu z Magdaleną Hankus Breguła (tel. +48 509 022 159, e-mail: m.hankus@tspodbeskidzie.pl), oraz Edytą Bizukojć (tel . +48 518 471 478, e-mail: e.bizukojc@tspodbeskidzie.pl). 

Mecz zakończył się efektownym zwycięstwem Podbeskidzia, które po raz 6 w tym sezonie zdobyło 4 bramki na Stadionie Miejskim w Bielsku Białej, na którym po końcowym gwizdku nastąpiła euforia. Cały sztab szkoleniowy oraz piłkarze świętowali na płycie boiska w okolicznościowych koszulkach z hasłem „Ekstraklasa znowu nasza”. Na koszulce znalazły się  logotypy czterech głównych sponsorów, koszulki są już dostępne w przedsprzedaży w naszym internetowym sklepie. Podobne emocje oraz odkorkowywanie szampanów było obecne na strefie VIP. Goście mogli korzystać z bogatej oferty drinków serwowanych przez klub Rewers. Bar   oraz serwowane sushi cieszyły się dużą popularnością naszych gości. KlubRewers uświetni swoimi produktami i stosikiem również ostatni ligowy mecz Górali z Chrobrym Głogów po którym zaplanowana jest feta.