TS Podbeskidzie - Business Club - Dołącz do nas


 

Historyczne spotkanie Podbeskidzie Business Club
2020-06-09

We wtorek 2 czerwca 2020 roku w samo południe odbyło się pierwsze spotkanie klubu biznesu w nowej formule dostosowanej do obecnie panujących warunków na świecie. Po okresie przestoju nie tylko w futbolu, ale również w biznesie, zaproponowaliśmy naszym sponsorom, abyśmy tym razem spotkali się "wirtualnie" w formie wideokonferencji na platformie ZOOM. Pomysł ten został przyjęty bardzo entuzjastycznie, dzięki czemu mieliśmy okazję zobaczyć się z naszymi sponsorami pierwszy raz po niemal 3 miesiącach przerwy spowodowanej koronawirusem.

 

  

 

Na spotkaniu mieliśmy przyjemność gościć nie tylko Prezesa naszego klubu Bogdana Kłysa, ale również viceprezydenta miasta Bielska-Białej - Adama Ruśniaka oraz współwłaściciela klubu - Edwarda Łukosza. Omówiona została bieżąca sytuacja w klubie zarówno pod względem sportowym, jak i biznesowym. Prezes przedstawił zgromadzonym sponsorom jak wyglądają przygotowania zespołu do powrotu do gry po wyjątkowo długim okresie, w którym futbol zszedł na dalszy plan. Ze sportowego punktu widzenia żaden klub na świecie nie był przygotowany, że z dnia na dzień zawodnicy przestaną nie tylko grać, ale również trenować. Niemniej jednak Prezes zapewnił, że całemu sztabowi zostały zapewnione takie warunki, żeby mogli się oni w spokoju przygotować do wznowienia rundy wiosennej i że proces ten przebiegał bez zakłóceń. 

W części tej poruszony został również aspekt społecznej odpowiedzialności klubu, który dzięki wsparciu kibiców zaangażował się w inicjatywy mające na wsparcie osób walczących z koronawirusem. 

 

W części biznesowej głos zabrały również Edyta i Magda z Klubu Biznesu. Przedstawiły one naszym partnerom szereg świadczeń reklamowych, które dzięki zwiększonej liczbie transmisji meczów Fortuna 1 Ligii będą docierać do jeszcze większej ilości osób, niż to miało miejsce przed zawieszeniem rozgrywek. Co warte podkreślenia, chociażby sobotni hit 1 ligi, czyli mecz Podbeskidzia z Bruk-Bet Termalicą Niecieczą odbywał się o stosunkowo wczesnej porze, ale dzięki temu nie kolidował on z żadnym innym meczem na żywo, co również przełożyło się na większą oglądalność naszego spotkania na kanałach Polsatu Sport oraz platformie internetowej IPLA.

W części biznesowej nastąpiło również podsumowanie nowatorskiej akcji #TSPdlaBiznesu, dzięki której staraliśmy się wesprzeć naszych partnerów biznesowych w trudniejszym dla biznesu okresie. Wykorzystując nasze zasięgi w klubowych Social Mediach zachęcaliśmy kibiców, aby w jeszcze większym stopniu korzystali z szerokiej gamy usług i produktów oferowanych przez firmy wspierające Podbeskidzie.

 

 

Zwieńczeniem naszego wtorkowego spotkania był panel dyskusyjny ze sponsorami klubu, w którym każdy z nich przejął na parę minut wirtualny mikrofon. Dzięki temu mieliśmy możliwość w gronie Podbeskidzie Business Club dowiedzieć się, jak z aktualną sytuacją w kraju i na świecie poradzili sobie nasi partnerzy biznesowi, między którymi również podczas tego spotkania miało miejsce zawiązanie się nowych współprac.