TS Podbeskidzie - Business Club - Dołącz do nas


 

Podbeskidzie wygrywa także poza boiskiem
2020-02-07

Podczas spotkania klubów Fortuna 1 Ligi Podbeskidzie zdobyło dwie pierwsze nagrody w konkurach dotyczących działalności marketingowej klubów.

Władze Fortuna 1 Ligi ogłosiły konkurs na najlepszą akcję marketingową oraz najlepszą akcję social media wśród klubów. Podczas spotkania przedstawicieli wszystkich pierwszoligowców wyłoniono zwycięzców.

 

 

Największe uznanie klubów pierwszoligowych spośród akcji marketingowych zdobyła kampania Podbeskidzia "Ponad Nami Tylko Góry" obejmująca szereg działań mających na celu wpisanie zespołu TSP w góralską tożsamość regionu. Stąd wyjątkowy model koszulki meczowej, z odwzorowanym motywem góralskim imitującym haft znany ze strojów ludowych. Przywiązanie do regionu jeszcze mocniej podkreślił wydany przez klub kalendarz na 2020 rok, który prezentuje urokliwe miejsca Beskidów.

Głosami delegacji klubowych Podbeskidzie w kategorii "Akcja Marketingowa" zdobyło pierwsze miejsce. Drugie miejsce przypadło Warcie Poznań za kampanię #WartoBudować, a trzecie Chrobremu Głogów za inicjatywę Osiedlowy Trener.

W kategorii "Social Media" podium wyglądało następująco: 1. GKS Bełchatów, 2. Miedź Legnica, 3. GKS Tychy.

Osobny konkurs wprowadził również sponsor tytularny rozgrywek - Zakłady Bukmacherskie Fortuna,

Podbeskidzie - to już zasługa kibiców Górali - zwyciężyło również pod względem liczby osób, które do rejestracji na stronie eFortuna.pl przeszło ze strony tspodbeskidzie.pl lub z linków umieszczonych w klubowych social media. Drugie miejsce przypadło Chojniczance oraz GKS-owi Tychy!

Aktywność kibiców decydowała również o sukcesie w kategorii: Ilość zarejestrowanych kart FKP - tu zwyciężył Radomiak Radom przed Stomilem Olsztyn i Stalą Mielec.